PlayStation a AI? Hermen Hulst promluvil o budoucnosti herního vývoje
Během rozhovoru pro BBC Hermen Hulst diskutoval o vlivu umělé inteligence na herní průmysl. Podle jeho slov je nezbytné nalézt rovnováhu mezi inovativními AI prvky a ručně vytvořeným obsahem.
Hermen Hulst se během oslav 30. výročí značky vyjádřil k budoucnosti AI v herním vývoji.
AI v herním vývoji aneb revoluce s lidskou tváří
Hermen Hulst, spolugenerální ředitel PlayStationu, poskytl při příležitosti 30. výročí značky rozhovor pro BBC, v němž se vyjádřil k roli umělé inteligence v herním průmyslu. Hulst, který se ve společnosti zaměřuje na software, uvedl, že i když AI přináší revoluční změny, její využití musí být vyvážené s důrazem na lidskou kreativitu a autenticitu.
„V herním průmyslu bude existovat dvojí poptávka – po inovativních zážitcích poháněných AI a zároveň po ručně tvořeném, promyšleném obsahu,“ řekl Hulst. Podle jeho slov umožňuje AI výrazné urychlení vývoje her díky procedurálnímu generování obsahu a automatizaci náročných či repetitivních úkolů, které dříve brzdily vývojové procesy.
Na druhé straně však AI přináší i kontroverze. Obavy o pracovní místa, otázky spojené s „kradením identit“ a nejistota mezi vývojáři ukazují, že AI není bez rizik. Hulst zdůraznil, že PlayStation se snaží využívat AI jako nástroj ke zlepšení procesů, nikoliv jako náhradu lidské práce.
Rozhovor se dále věnoval úspěchu titulu Astro Bot, expanzi do oblasti live-action adaptací a samotným začátkům PlayStationu.
Co říkáte na podobné inovace v herním průmyslu? Dejte nám vědět níže do komentářů.
Připnuto:
Sdílej a poděl se s přáteli:
Hej hráči! Jak se ti to líbilo? Ohodnoť to!