PS5 Pro přináší zásadní posun v grafice, říká tvůrce Empire of the Ants
Renaud Charpentier, ředitel vývoje studia Tower Five, v rozhovoru odhalil své dojmy z připravovaného PS5 Pro a jak tato nová konzole může výrazně posílit grafický výkon her ve srovnání s předchozí generací.
Díky zvýšenému výkonu GPU se hry na PS5 Pro dočkají skokového zlepšení v grafické kvalitě a snímkové frekvenci, přičemž hry jako Empire of the Ants získají z nového hardwaru maximum.
PS5 Pro bude opravdu velkolepý
V rozhovoru pro Insider Gaming se Renaud Charpentier, ředitel vývoje hry Empire of the Ants, podělil o své dojmy z připravované konzole PlayStation 5 Pro. Charpentier si pochvaluje, že nová konzole přináší zlepšení zejména v oblasti GPU výkonu, což umožní hrám běžet dvojnásobnou snímkovou frekvencí, a to bez zásadního dopadu na herní simulaci, jak tomu bylo u některých her na PS4 Pro.
„Je to přirozená evoluce PS5 hardwaru,“ říká Charpentier. „Nejde o revoluci, ale PS5 Pro přináší 50% nárůst GPU výkonu, což je pro nás zásadní, jelikož naše hra je závislá na výkonu grafické karty, ne na procesoru.“
Charpentier také zdůrazňuje, že rozdíl mezi PS5 a PS5 Pro je srovnatelný s rozdílem mezi PS4 a PS4 Pro, přičemž většina her přejde z 30 FPS na 60 FPS. Na rozdíl od starších her na PS4, které měly simulace svázané s vykreslováním, moderní hry již takto nefungují.
Co se týče porovnání PS5 Pro s výkonným herním PC, Charpentier uznává, že špičkový počítač bude vždy na vrcholu, ale za cenu výrazně vyšších nákladů. „Maximálně vybavený PC vás vyjde na 3 až 5krát víc a spotřebuje 3 až 5krát více energie,“ vysvětluje. Zároveň dodává, že rozdíl v grafické kvalitě mezi takovým PC a PS5 Pro již není tak výrazný, jak by mohl hráč očekávat.
Co si o tom myslíte vy? Dejte nám vědět níže do komentářů.
Připnuto:
Sdílej a poděl se s přáteli:
Hej hráči! Jak se ti to líbilo? Ohodnoť to!