ROG Harpe Ace Aim Lab Edition

ROG Harpe Ace Aim Lab Edition
Společnosti ROG a Aim Lab spojily hlavy dohromady a stvořily herní myš ROG Harpe Ace Aim Lab Edition. Jak dopadla v naší recenzi?

Kvalita a přesnost

10/10

Optický snímač ROG Aimpoint je jedním z nejlepších, s jakými jsem měl tu čest pracovat. Reakční doba je blesková a technologie ROG Speednova zajišťuje, že latence je minimální. Hraní s touto myší je skutečným potěšením. Vše je extrémně přesné, správně nastavené a vyladěné. Zvuky při dotyku jsou příjemné. Vše tak perfektní, jak bych si to od myši tohoto druhu představoval. Citlivost myši je možné pomocí zadního tlačítka nebo aplikace Armoury Crate nastavit až na 36 000 DPI, takže jakýkoliv strach z nedostatečné sensitivity je naprosto zbytečný.

Design

9/10

Design myši nenabídne nic výjimečného. Myš zaujme spíše svou funkčností a lehkostí než designem. Nečekejte ani příliš RGB prvků – kromě osvětleného kolečka zde žádné nenajdete. Na zadní straně se pak pyšní logo společnosti. Jak se ale říká, v jednoduchosti je krása, a tento jednoduchý design, který se mi osobně velmi líbí, dohání ve výkonu.

Funkce

10/10

Spolupráce s firmou Aim Lab pohnula s možnostmi nastavení myši do zcela nových rovin. Díky bezplatnému softwaru Aimlab, dostupnému ke stažení na platformě Steam, můžete své přizpůsobení povýšit na dosud nepoznaný level. Aplikace umožňuje dokonalé seřízení myši přímo pro vaši ruku a způsob hraní. Mluvíme zde totiž o citlivosti, náklonu myši, vzdálenosti zdvihu či sensitivitu. Co je však unikátní, je schopnost softwaru analyzovat váš styl hraní v rámci několika her a navrhnout specifické nastavení přizpůsobené právě pro tuto myš a vámi preferovaný způsob hraní. Díky tomu se herní zážitek stává ještě více plynulým a intuitivním, což jistě ocení ti nejnáročnější. Co se týká samotné konektivity, myš nabízí tři způsoby připojení: 2,4 GHz RF technologie pro bezdrátový přenos s nízkou latencí a až 90 hodinovou výdrží baterie, kabelové USB připojení s Paracord kabelem pro bezproblémové pohyby, a Bluetooth připojení až ke třem zařízením.

Váha a ergonomie

10/10

Republic of Gamers ve spolupráci s Aim Lab představili unikátní herní myš, která byla navržena s ohledem na potřeby esportových hráčů. Již při prvním kontaktu s myší je zřejmé, že se jedná o něco výjimečného. Při rozbalování zaujme především neuvěřitelně lehká konstrukce, s hmotností pouhých 54 gramů. Nízký váhový atribut by mohl některé hráče dokonce překvapit, jako by v ruce drželi pouhé nic. Přestože je myš tak lehká, neztrácí nic na své robustnosti a funkčnosti – všechny parametry jsou přizpůsobeny esportovému hraní.

Cena/Výkon

8/10

Výkon, efektivita a kvalitní zpracování se odráží v ceně myši. ROG Harpe Ace Aim Lab Edition se řadí do vyšší cenové kategorie s cenou mezi 3 až 4 tisíci Kč, což může některé hráče jistě odradit.